بسمه تعالی
دعوت به مناقصات عمومی 16-15-14-13-12/ 1403
شرکت پشتیبان زیرساخت امید (امیدنت)در نظر دارد نسبت به تامین تجهیزات سخت افزاری وزیرساخت فیزیکی شبکه مورد نیاز خود در قالب مناقصه عمومی به شرح ذیل اقدام نماید . لذا از علاقهمندان دعوت به عمل میآید در صورت تمایل به همکاری نسبت به دریافت اسناد مربوطه توسط نماینده خود و با همراه داشتن فیش واریزی، معرفی نامه و کارت شناسائی معتبر به شرح ذیل اقدام نمایند .
نام سازمان مناقصه گزار : شرکت پشتیبان زیر ساخت امید (امیدنت) سهامی خاص
موضوع مناقصه : تامین تجهیزات سخت افزاری وزیرساخت فیزیکی شبکه
مدت اعتبار پیشنهاد : از تاریخ ارائه اسناد به مدت 30 روز کاری میباشد.
نوع و مبلغ تضمین شرکت در مناقصه : مندرج در اسناد مناقصه
هزینه خرید اسناد مناقصه : علاقهمندان به شرکت در مناقصه هنگام مراجعه جهت دریافت اسناد میبایست فیش واریزی مبلغ 20.000.000 ريال به شماره حساب 3130039423477 ، شبا 310150000003130039423477 IR نزد بانک سپه به نام شرکت پشتیبان زیرساخت امید را به همراه داشته باشند.
زمان، مهلت و نشانی دریافت اسناد : علاقهمندان به شرکت در مناقصه میتوانند جهت دریافت اسناد از ساعت صبح 8صبح روز شنبه مورخ 1403/08/05 تا ساعت 16روز دوشنبه مورخ 1403/08/07 به نشانی تهران خیابان پاسداران شمالی، پایین تر از سه راه اقدسیه، نارنجستان 10، پلاک 5، طبقه دوم، امور بازرگانی مراجعه نمایند.
زمان، مهلت و نشانی تحویل اسناد : شرکت کنندگان در مناقصه میبایست مستندات خود را در سه پاکت درب بسته شامل پاکت الف ( ضمانتنامه بانکی که از تاریخ تحویل به مناقصه گزار سه ماه اعتبار داشته باشد ) پاکت ب ( پیشنویس قرارداد مهر و امضاءشده ) پاکت ج ( برگ استعلام بهاء با تعیین قیمت واحد و کل بدون قلم خوردگی و با مهر و امضاء ) از ساعت 8 صبح روز سهشنبه 1403/08/08 تا ساعت 16 روز دوشنبه 1403/08/14 به دبیرخانه شرکت با دریافت رسید به نشانی تهران، خیابان پاسداران، بهارستان هفتم، پلاک 2 تحویل نمایند.
سایر اطلاعات و جزئیات : اطلاعات مورد نیاز در اسناد مناقصه مندرج است، در صورت نیاز به اطلاعات بیشتر با شماره 92004657 -021داخلی 513 تماس حاصل فرمائید .
– به پیشنهادات فاقد سپرده شرکت در مناقصه، مشروط، مبهم، مخدوش و پیشنهاداتی که بعد از انقضاء مدت مقرر در مناقصه ارائه شود ترتیب اثر داده نخواهد شد.
– شرکت در مناقصه و ارائه پیشنهادات به منزله قبولی شرایط و تعهدات مندرج در اسناد مناقصه بوده و شرکت پشتیبان زیرساخت امید در رد یا قبول یک یا کلیه پیشنهادات مختار میباشد.
– مناقصه گزار میتواند با توجه به پیشنهادهای ارائه شده نسبت به خرید کل و یا بخشی از تجهیزات موضوع مناقصه از هر یک از مناقصهگران اقدام نماید .
– مناقصهگزار با توجه به کیفیت پیشنهادهای واصله یا شرایط نیازمندی خود در لغو یا تجدید مناقصه مختار است.